Rävjakt


Tog med mig min största son ut och skulle försöka skjuta en sjuk räv som strök runt på gärdet och runt stallet.. Vi fick springa en bit och det blev lite spännande, men tillslut så fick jag han på ca 90 meter med en kanonträff så där slutade de.. Och pojken var ju gladare än jag kan ju tilläggas.. :)



Denna räven kom på lock med en pipa som heter big red bandit (harskrik)..
Skjuten med Browning X-bolt 30-06


Även denna fina vinterräven kom som en raket på lockpipan red bandit.



.





Rävfälla som funkar "sådär"?! :)

Kommentarer
Postat av: timmy

Har du provat locka nu på vintern,ska ju vara mer effektivt.

2011-01-11 @ 09:30:54
Postat av: Anonym

nu har vi tittat morfar tyckte det var roligt att se ooch jag blir så stolt över mitt barnbarn Grattis Dajel du är så häftig kram från Mormor o morfar

2011-03-28 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0